| sadowod.com | vivaspb.com |

logo

Наші видання

Друк

Комунальне підприємство "Рівнеелектроавтотранс"

Image 

33027, Україна, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 23
тел/факс: 23-17-73

Рівняни вперше побачили новий вид пасажирського транспорту на вулицях міста 24 грудня 1974 року (тролейбусне управління організовано 1 листопада 1974 року). Безшумний, екологічно чистий, багатомісткий і комфортний, як на той час, тролейбус дуже швидко, завоював популярність у мешканців міста.
На єдиний тоді маршрут №1 "РЗВА - Мототрек" виїжджало 25 тролейбусів. Проблема пасажирських перевезень у місті було вирішено. Хоча перших водіїв довелося запрошувати з Полтави, Хмельницького, але дбали й про власні кадри. Група з 30 чоловік, котрі навчалися у спецкомбінаті в Києві, стали згодом ядром підприємства. Дев'ятеро водіїв - першопрохідців працюють і донині.
Загалом, рівненський тролейбусний парк найстаріший в Україні після Сімферопольського. У 2000 році тролейбусне управління було перейменовано в КП "Рівнеелектроавтотранс".
Щороку підприємство перевозить в середньому 30 мільйонів пасажирів, у тому числі всіх пільгових категорій. Нині "Рівнеелектроавтотранс" - одне з найбільших у комунальній власності та й нараховує 600 працівників. Окремі його служби мають у своєму складі понад 300 чоловік. Діяльність підприємства забезпечують основні служби:
- служба руху;
- служба рухомого складу;
- служба енергогосподарства;
- служба головного механіка;
- фінансово-економічна служба;
- служба охорони праці і безпеки руху;
- житлово-господарський підрозділ.

Image 

Проектна потужність тролейбусного депо - 100 одиниць рухомого складу. В даний час експлуатується 72 одиниці рухомого складу тролейбусів (в тому числі: 43 одиниці - "Шкода-ОТр", 23 одиниці - "Шкода-14Тр", 5 одиниць - ПМЗ Т-1, 1 одиниця - ПМЗ Т-2), які обслуговують дев'ять тролейбусних маршрутів. Загальна протяжність контактної мережі складає 57,6 км, яка живиться від 7 трансформаторних тягових підстанцій. Автогараж обслуговує 18 одиниць автотранспорту (із них 5 автовишок АТ-70М) та 17 автобусів малої місткості.
За 8 місяців 2005 року отримано доходів від усіх видів діяльності 6,6 млн. грн., витрати становлять 7,0 млн.грн., збитки - 414 тис.грн., в тому числі збитки від роботи тролейбусів - 682 тис.грн., прибутки від інших видів діяльності - 268 тис.грн., в тому числі прибутки отримали від рекламної діяльності - 105 тис.грн., від оренди - 25 тис.грн., дотації від створення робочих місць - 104 тис.грн, відсотки банку від депозитних операцій - 32 тис.грн., реалізація основних засобів - доходи 116 тис.грн, прибутк - 7 тис.грн., прибутки від здачі металолому, в тому числі міді на суму 38 тис.грн.
Коефіцієнт технічної готовності рухомого складу тролейбусів досяг 80%, а коефіцієнт використання рухомого складу - 73%, при тому, що середній вік тролейбусів - 19,4 років. Такий коефіцієнт технічної готовності рухомого складу досягнутий завдяки виконанню силами підприємства капітально-відновлювальних та інших видів планових ремонтів в кількості 32 одиниці за рік та 24 од. за 8 місяців цього року.
У 2005 році обсяги пробігу зростають завдяки відкриттю 3-х нових маршрутів і перегляду розкладів руху у сторону збільшення, впровадження 2-х змінних режимів роботи тролейбусів на лінії.
Досягненню стабільної роботи підприємства сприяла "Програма стабілізації та розвитку електротранспорту у м. Рівне на 2003-2005 роки" затверджена у 2002 році рішенням Міської ради. Згідно наміченої Програми здійснено будівництво нової тролейбусної лінії, яка пролягла від вулиці Будівельників по вулиці Черняка до Молокозаводу, довжиною 3 км. Нові тролейбусні маршрути, які відкриті 20 травня 2005 року, з'єднали один з найбільших "спальних" районів міста з центром та іншими районами.
Для забезпечення надійного електроживлення контактної мережі маршрутів проведено ремонт та модернізацію ТТП-1, ТТП-2, ТТП-12. А саме:
- проведена заміна застарілих випрямлячів КВ (кремнієві) на нові і більш надійні випрямлячі ВАКЛЕ;
- проведений монтаж нових схем управління лінійних автоматів;
- на ТТП-1 зроблений додатковий кабельний ввід 10 кВ і 0,4 кВ, що значно покращило схему живлення підстанції, як зі сторони високої напруги так і напруги власних потреб;
- на всіх тягових підстанціях замінено лічильники обліку електроенергії на електронні.
З метою підвищення стійкості електроізоляції та зменшення навантаження на опорні конструкції і тросову систему контактної мережі замінено майже 31 % ізоляції та підвісної арматури. Обладнана пересувна електротехнічна лабораторія для перевірки електрозахисних засобів та електрообладнання тягових підстанцій, а також пошуку місць пошкодження кабельних ліній.
В підприємстві функціонує вимірювально-діагностичний пост по перевірці технічного стану дорожньо-транспортних засобів, акредитований Рівненським державним центром стандартизації, метрології та сертифікації. По результатах перевірки видається діагностична карта на дорожньо-транспортний засіб. В автогаражі побудоване і обладнане акумуляторне відділення по ремонту і обслуговуванню автомобільних акумуляторів.

Image 

Успішно виконуються ремонтні та зварювальні роботи із застосуванням напівавтоматів в середовищі вуглекислого газу та електрифікованих засобів малої механізації.
Основний вид діяльності КП "Рівнеелектроавтотранс" - перевезення пасажирів. Сьогодні в місті існує дев'ять тролейбусних маршрутів:
Маршрут № 1 - відкрито 21 грудня 1974р. Він з'єднує селище Ювілейне і Мототрек. Довжина оборотного рейсу - 20,2 км.
Маршрут № 2 - відкрито ЗО квітня 1975р. (1 черга). Він об'єднав Боярку і Мототрек, II черга відкрита 5 листопада 1975 р., з'єднала Боярку і Льонокомбінат. Довжина оборотного рейсу -
17,8 км.
Маршрут № 3 - відкрито 5 грудня 1976р. Він з'єднав Залізничний вокзал і Мототрек. Довжина оборотного рейсу -
11,4 км.
Маршрут № 4 - відкрито 18 серпня 1977р. Він з'єднав Мототрек і Льонокомбінат. Довжина оборотного рейсу -
11,9 км.
Маршрут № 5 - відкрито 1 листопада 2001 року. Він з'єднав Мототрек і Завод високовольтної апаратури. Довжина оборотного рейсу - 12,8 км.

Image 
Маршрут № 6 - відкрито 18 вересня 1992р. Він з'єднав Рівненський завод тракторних агрегатів і завод високовольтної апаратури. Довжина оборотного рейсу -17,2 км.

Маршрут № 7 - відкрито 20 травня 2005 р. Він з'єднав мікрорайон «Північний» і Боярку. Довжина оборотного рейсу - 16,1 км.
Маршрут № 8 - відкрито 20 травня 2005 р. Він з'єднав мікрорайон «Північний» і Залізничний вокзал. Довжина оборотного рейсу - 12,4 км.
Маршрут № 9 - відкрито 20 травня 2005 р. Він з'єднав мікрорайон «Північний» і Мототрек. Довжина оборотного рейсу -10,5 км.

КП "Рівнеелектроавтотранс" - це не лише тролейбуси. Це ще й соціальна інфраструктура: гуртожиток на 640 місць, база відпочинку в Ходосах, на території підприємства є зимовий сад, спортивний майданчик, кімната відпочинку, більярдна, медпункт.

 

Джерела виявленої інформації:

* Калько С. Віват, тролейбусе!: [Про роботу КП "Рівнеелектроавтотранс"] // Сім днів. - 2004. - № 53 (24 груд.). - С.11
* Карагун С. Тролейбус № 7 курсуватиме Північним районом Рівного // Рівненська газета. - 2005. - № 49 (4 трав.). - С. 4
* Ліхачова А. Вони витримали шосту частину планети: [Розмова з дир. КП "Рівнеелектроавтотранс" С. Загинеєм] // Панорама. - 2004. - № 50 (24 груд.). - С. 3
* Писарчук І. Нові тролейбуси на нових маршрутах // Провінц. Газ. - 2003. - 9 січ. - С.1
• Шапран І. Маршрут довжиною в чверть віку...:[Про Рівнен. Тролейбус упр.] // Міське госп-во України. - 2000. - № 2. - С. 39-40