| sadowod.com | vivaspb.com |

logo

Наші видання

Друк

ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря"

Image 

35314, Україна,

Рівненська обл., Рівненський р-н.,

с. Зоря, вул. Промислова, 1

тел.: (0362) 69-21-04

факс: (0362) 69-23-47

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

www.sklozorya.com

    

 Image

Компанія ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" була створена у січні 1997 року канадською корпорацією "Консюмерс Пекеджінг Інк.", Європейським банком реконструкції та розвитку й агрофірмою "Зоря".

Офіційний пуск нової печі відбувся у листопаді 1998 року, а в червні 1999 року завод запрацював на повну потужність. 1999 рік був першим повним роком роботи склозаводу; за цей рік він досяг встановлених обсягів виробництва, перевищив плановану виробничу ефективність і перейшов у наступний рік із позитивним балансом.

 

Image 

У 2001 році головним акціонером підприємства стає Європейський банк реконструкції та розвитку, компанія перетворюється на закрите акціонерне товариство й отримує назву "Консюмерс-Скло-Зоря". Виробничі та фінансові цілі на 2001 рік значно підвищилися в порівнянні з першими двома роками роботи заводу. Саме тому постійне фінансове зростання "Консюмерс-Скло-Зоря" залежало від більш раціонального використання виробничих потужностей і кращого планування асортименту продукції.

Із-за постійного зростання попиту на продукцію у 2004 році закрите акціонерне товариство завершило будівництво нового цеху. У ньому виготовляють ексклюзивні пляшки з безбарвного скла "флінт", розраховані на виробничу потужність близько 200 млн. одиниць, що подвоїла загальні обсяги виробництва заводу. У березні 2004 р. склозавод "Консюмерс-Скло-Зоря" у Рівненській області відкрив другий цех із виробництва безбарвної склотари преміум-класу. Проект став можливим завдяки кредиту, наданому головним акціонером заводу - Європейським банком реконструкції та розвитку. У новому цеху, вперше на території країн СНД, було запроваджено технологію вузькогорлового пресовидування (NNPB). Це дало можливість значно зменшити вагу склотари та забезпечити рівномірний розподіл скла на стінках пляшки у процесі її формування.

У 2005 році підрозділ пакування фірми "Сен-Гобен" придбав контрольні пакети акцій в українській компанії "Консюмерс-Скло-Зоря" та російських компаніях "Сіталл" і "Кавмінстекло". Фірма „Сен-Гобен" має 20 тис. працівників по всьому світу та 78 виробничих підрозділів в Європі, Америці й Китаї і таким чином посідає передові позиції в світі та в Європі. Використовуючи власні традиції скловиробництва, активність працівників, а також величезний досвід роботи фірми „Сен-Гобен", три згаданих склотарних заводи зможуть запропонувати клієнтам склотару, яка відповідатиме найбільш суворим технічним умовам.

На сьогоднішній момент виробництво "Консюмерс-Скло-Зоря" - одне із найбільш ефективних у цій галузі; за основними параметрами завод випереджає стандарти європейських виробників. Метою компанії є задоволення зростаючих вимог клієнтів, підвищення рівня сервісу й якості, для чого проводиться постійне реінвестування в виробництво, і це дозволяє утримувати позиції заводу як провідного виробника високоякісної ексклюзивної склотари на ринку України.

 

Технології

Image 

Процес виробництва починається з сировини. ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" купує українську сировину найвищої якості; склобій проходить очищення водою. Необхідна якість шихти досягається завдяки комп'ютерному підбору її пропорційного складу в повністю автоматизованому дозувально-змішувальному відділі (ДЗВ), де обладнання розроблене і змонтоване німецькою фірмою "Zippe". Складальний цех та ДЗВ розташовані на території склозаводу; їхня планова потужність становить 500 тонн на день.

Image 

На заводі комп'ютеризованою системою керуються режими двох скловарних печей - німецької "Sorg" та польської "TechGlas", проводиться постійний моніторинг варки скла.

Формокомплекти замовляються у європейських компаній, оскільки вони мають відповідати особливим нормам якості. У першому цеху склотара виробляється на трьох 8-секційних 6-дюймових двокрапельних лінійно-секційних машинах "GPS" (Oberland), а потім подається на лер "Pennekamp". У новому цеху встановлені дві 10-секційні машини "GPS" (Oberland), на одній із яких запроваджено технологію вузькогорлого пресовидування (NNPB).

На відміну від Західної Європи та Північної Америки, де ці технології давно та широко використовуються, на території СНД цей процес застосовано вперше. Впровадження NNPB дасть можливість значно зменшити вагу склотари та забезпечити рівномірний розподіл скла стінками пляшки у процесі її формування, що в свою чергу, зміцнить пляшку та мінімізує її бій на лініях розливу.

Image 

Для вихідного контролю якості продукції використовуються автоматизовані лінії контролю якості фірми "Emhart Powers" (США). Готова продукція контролюється за численними параметрами; на заводі працює сертифікована лабораторія контролю якості. Готова продукція пакується на дерев'яні європіддони і загортається у термоусадочну плівку на повністю автоматизованих палетизаторах "MSK", після чого потрапляє на склади. Завод має можливість проводити відвантаження продукції в автомобільний і залізничний транспорт, для чого до заводу підведена залізнична гілка.

 

Нагороди

На 14-тому щорічному бізнес-форумі "Слов'янський базар", що був організований 2000 року Східноукраїнською академією бізнесу, за високу якість продукції склозаводу "Консюмерс-Скло-Зоря" було присуджено громадський знак якості "Вища проба", а за бездоганну репутацію в бізнесі - "Золотий ягуар". У 2001 році продукція склозаводу, як лауреата попереднього тендерного конкурсу, була включена до національного каталогу "Реєстр кращих товарів України". ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" - одне з підприємств, що традиційно представляють Рівненську область у презентаційних виданнях, наприклад, у "Золотій книзі української еліти", "Партнерах ХХІ століття" та інших.

Image        Image 

В щорічному конкурсі на кращу упаковку для харчових та нехарчових продуктів "Українська зірка упаковки 2002", що був організований Українським клубом пакувальників та журналом "Упаковка", склозавод став переможцем у номінації "Упаковка для харчових продуктів". У цьому ж році ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" було представлене у Всеукраїнському рейтингу "Сто найкращих підприємств України", що проводився Асамблеєю ділових кіл України. На початку 2003 року було підбито підсумки "Всеукраїнського конкурсу якості 2002 року" й оголошено ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" лауреатом конкурсу серед підприємств, що виготовляють продукцію виробничо-технічного призначення.

В рамках Третьої спеціалізованої всеукраїнської виставки "Укрсклопром-2003" відбулося нагородження переможців конкурсу, який проводився серед представлених на виставці вітчизняних та зарубіжних виробників. ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" вибороло перемогу у номінації "Краща серійна продукція" за свою нову пляшку "Класик" місткістю 500 мл, яку воно виробляє для компанії "Союз-Віктан".

13 травня 2004 року в місті Базелі в Швейцарії Світова організація пакувальників (World Packaging Organization) приймала переможців міжнародного конкурсу "Світова зірка упаковки 2003" (World Star for Packaging 2003). Серед нагороджених був і склотарний завод "Консюмерс-Скло-Зоря", який представляв генеральний директор Станіслав Савінський. Нагородою міжнародного журі була відзначена екслюзивна пляшка "Мастер-ИР", яку підприємство виробляє для російського замовника.

На своєму засіданні в Пекіні (Китай) журі від Світової організації пакувальників визнало пляшку "Союз-Віктан Лонгер", вироблену ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря", гідною називатися світовою зіркою упаковки за підсумками 2005 року. Церемонія нагородження відбулася 19 квітня 2006 року під час проведення Всесвітньої Конференції Пакувальників - 2006. До складу журі ввійшли члени пакувальних клубів зі всього світу, які входять до Всесвітньої організації пакувальників та Міжнародного прес-центру пакувальників.

У виставковому центрі "Київ-Експо-Плаза" відбулося урочисте нагородження переможців Усеукраїнського конкурсу пакувальників. "Saint-Gobain Зоря" здобуло перемогу у конкурсі "Українська зірка упаковки - 2007" у номінаціях "Упаковка для напоїв" з пляшкою 0,5 л "Житниця" та "Упаковка для харчових продуктів" з банкою 0,72 л "Facette".

 

Замовники

Основними замовниками ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" в Україні є, в першу чергу, провідні виробники алкогольних та безалкогольних напоїв - компанії "Союз-Віктан", "Nemiroff", "Олімп" - переможці численних конкурсів, відомі високою якістю своєї продукції. На сьогоднішній день ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" майже повністю відмовилося від виробництва стандартної склотари, адже попит на ексклюзивну перевищує виробничі потужності заводу.

Крім цього, склозавод продовжує виробляти і консервну склотару - пляшки та банки, що їх замовляють такі лідери у виробництві консервів, кетчупів та майонезів в Україні, як компанії "Чумак", "Фоззі", "Грін Рей", "Торчин". Оскільки провідні українські виробники продуктів харчування щороку намагаються змінювати не тільки асортимент своєї продукції, а й склотару до нього, завданням ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" є підвищення рівня якості оригінальних і, часто, складних у виробництві пляшок і банок.

Хоча головним ринком збуту продукції ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" є і буде Україна (близько шістдесяти відсотків виробленої склотари лишається в Україні), частина продукції іде на експорт, зокрема, в Росію. Основними споживачами продукції ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" в Росії в різний час були і є відомі виробники високоякісних продуктів і напоїв, серед яких можна назвати компанії "Ост-Алко", "Столичный трестъ", "Мастер-ИР", "Смирнов", "Unilever".

 

Благодійна діяльність

 Image

Ідею створення фонду "Клуб "БлагоДійна Корова" підказав відгук на дитячий лист. Генеральному директору ЗАТ "Консюмерс-Скло-Зоря" Савінському С.В. написала школярка із села Радів Млинівського району. Вона попросила допомогти купити корову для її малозабезпеченої сім'ї. Першу корову майбутні засновники клубу "БлагоДійна Корова" - керівництво заводу, його фахівці, а також їхні ділові партнери - купили в складчину й подарували дівчинці та її батькам.

Дитячий лист змусив керівництво підприємства замислитися над тим, щоб впорядкувати постійну благодійну діяльність, де кожна копійка доходила б до конкретного адресата. Так був створений фонд "Клуб "БлагоДійна Корова", який зареєстрований як благодійна організація в Мінюсті, має статус юридичної особи, що дозволяє оперативно й прозоро здійснювати всі фінансові операції. Зараз бюджет фонду поповнюється щоквартально.

Клубом розроблено чотири програми допомоги дітям. За програмою "Рожеві щічки" забезпечується харчування дітей із вадами здоров'я з чотирьох дитячих інтернатів у селищі Клевань Рівненського району. Інша програма, яка отримала назву "Сонечко", передбачає забезпечення шкіл-інтернатів теплом, а дітей - одягом і взуттям. За програмою "Вітерець" виділяються кошти на оздоровлення дітей, поліпшення санітарно-гігієнічного стану шкіл, придбання медикаментів і медичного обладнання. Програма "Веселка" опікується заходами з організації дозвілля дітей.

 

Джерела виявленої інформації:

  • Андріюк П. У Зорянського склозаводу новий власник// Слово і час. - 2005. - № 40 (7 жовт.). - С. 2.
  • Баталов В. Гордість Рівненщини - "Консюмерс-Скло-Зоря"// Ого. - 2004. - № 40 (1 квіт.). - С. 5.
  • Бурченя В. Зорянські склотовари відзначатимуть ювілей// Вісті Рівненщини. - 2007. - № 46 (16 лист.). - С. 6.
  • Писарчук І. Президент відкрив цех на "Консюмерс-Скло-Зоря"// Ого. - 2006. - №45 (9 лист.).- С.3.
  • Савінський С. За склом проблеми не заховаєш// Податкові вісті. - 2005. - № 21 (19 трав.). - С. 7.
  • Федас С. Світова зірка упаковки: вироблено на "Консюмерс-Скло-Зоря"// Рівне вечірнє. - 2006. - № 86 (16 листоп.). - С. 6.